De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL PULSE 5 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Nathan-078 02-09-2023

Prima speaker met goede Looks

Geschreven voor: JBL PULSE 5

De JBL Pulse 5 speaker ziet er echt vet uit met die knallende LED-lampen, maar als je 'm flink hard zet, mis je wel wat van die dikke bas. Het geluid is over het algemeen wel helder, maar de lage tonen zijn niet super krachtig. De batterij gaat prima mee voor ongeveer dagje, maar niet als je echt urenlang wilt feesten. Als je een coole draagbare speaker wilt die er tof uitziet en het geluid is oké voor jou, dan is deze speaker zeker handig. Als je opzoek bent naar een diepe bass en langere batterijduur is het verstandig om nog ever verder te zoeken.

Pluspunten

• Ziet er mooi uit met de lampen
  • Handig meenemen

Minpunten

• Batterij
  • Bass

marjan1991 08-08-2023

mooie speaker met lichtshow!

Geschreven voor: JBL PULSE 5

Een fantastisch apparaat met een ontzettend goede kwaliteit. Deze speaker is mooi, kwalitatief goed, stofbestendig, waterbestendig, goede muziek. Wat wil je nog meer.
De muziek uit deze speaker is goed en kan door middel van de app bijgesteld worden. Zo kan je met een feestje de bass harder zetten. De lichtshow erbij toveren en zorgen dat iedereen het naar zijn zin heeft! Doordat de speaker goed tegen stof en water kan, is het ook geen probleem als deze met een feestje in het water valt. (zelfs onder water een leuke lichtshow). De batterij gaat 12 uur mee, wat heel handig is. Bij een groot feest kan je deze speaker ook nog eens verbinden met andere speakers waardoor je uit alle hoeken muziek hebt! Echt een topper!

Pluspunten

• kwaliteit
  • lichtshow

Minpunten

• ietswat aan de zware kant

de-peter 08-08-2023

verrassend mooi geluid.

Geschreven voor: JBL PULSE 5

Voor toch een relatieve kleine box komt er een mooi vol geluid uit. Mooie mix tussen hoge en lage tonen. Had van mij iets meer bas in mogen zitten. Bij een buitenfeestje ging het zachtjes regenen. Hoe handig is het dan dat hij daar gewoon buiten kan blijven staan. De "lichtshow" is grappig. Komt zeker in de avond goed tot zijn recht. Is een leuke extra iets. Vond het leuk om deze luidspreker te mogen testen. Is wat mij betreft zeker een aanrader met een verbluffend mooi geluid.

Pluspunten

• compacte vormgeving
  • geluid
  • de lichtshow

Minpunten

• had wat meer bas mogen hebben

RickBos 03-08-2023

Een magisch feest met de JBL Pulse 5!

Geschreven voor: JBL PULSE 5

De JBL Pulse 5 heeft ons feestplezier naar een hoger niveau getild. De combinatie van krachtig geluid en 360-graden LED-verlichting zorgt voor een magische sfeer waar we allemaal van onder de indruk zijn. De draagbaarheid van de Pulse 5 maakt het gemakkelijk om het feest overal mee naartoe te nemen en te genieten van een meeslepende muziekervaring. De interactieve lichtshow voegt een dynamisch element toe aan onze bijeenkomsten en de lange batterijduur zorgt ervoor dat het plezier niet stopt. We zijn dol op de Pulse 5 en gebruiken deze speaker nu bij al onze feestjes. De JBL Pulse 5 is de ultieme metgezel voor een onvergetelijke feestervaring!